Οφείλει η πολιτεία να επαναξιολογήσει για τα λάθη του παρελθόντος...
271 οχήματα σε ένα μόνο κύκλωμα διακινητών ο στόλος τους !. Δρομολόγια Έβρος - Θεσσαλονίκη - Αθήνα για να μεταφέρουν όσους περισσότερους μπορούν!
Πάνω από 2,5 εκατ. € ο τζίρος τους.
Εμείς ; Το 2017 καταργούσαμε Τμήματα Συνοριακής Φύλαξης και Διαχείρισης Μετανάστευσης, κάνοντας "πλιάτσικο" σε ανθρώπινο δυναμικό για να καλύψουν κενά σε άλλα αλλότρια καθήκοντα .
Η Θεσσαλία δεν είναι σύνορα, αλλά ήταν ισχυρό ανάχωμα με τέτοιες υπηρεσίες στο δρόμο και στο οδικό δίκτυο της χώρας. Σήμερα δεν υπάρχει. Ομοίως και β ζώνη της Ηπείρου.
Οφείλει η πολιτεία να επαναξιολογήσει για τα λάθη του παρελθόντος. Το Αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ. να δώσει προτεραιότητα σε αυτές τις υπηρεσίες και να μην υποβαθμίζει το έργο αυτού του κλάδου σε όλη την επικράτεια.
Αλλιώς τα δύσκολα έρχονται.
Ο αγώνας μας συνεχίζεται με άνισους όμως όρους.